Festival Exportu CZ 2016: ojedinělá akce na podporu zahraniční spolupráce startuje již za tři týdny

Praha, 23. 5. 2016: Ve dnech 15. – 16. 6. 2016 se v Křižíkových pavilonech pražského Výstaviště uskuteční již čtvrtý ročník úspěšné prezentační, informační a kontaktní akce zaměřené na podporu exportu a mezinárodní obchodní spolupráce s názvem Festival Exportu CZ 2016. Krom tradiční série přednášek o nejnovějších informacích z oblasti podpory mezinárodního obchodu mají účastníci i letos možnost najít si efektivně své obchodní partnery v rámci organizované série obchodních schůzek – B2B Eventu. Expoziční část Festivalu je okořeněna doprovodným programem složeným z prezentací jednotlivých zúčastněných zemí, ochutnávek exotických pokrmů a nápojů a výstav etnického umění. Celkem se účastníkům v rámci přednáškového a expozičního programu představí více než 80 subjektů z 30 zemí celého světa.

Již čtvrtý ročník setkání firem a institucí na podporu exportu pořádá i letos ve spolupráci se svými partnery sdružení CzechInno, tentokrát v prostorách Křižíkových pavilonů Výstaviště Praha Holešovice. Akce je koncipována jako přehlídka zajímavých informací a kontaktů s atraktivním doprovodným programem, v jejím obsahu se proto návštěvníci mohou těšit na slavnostní zahájení zastřešené nejvyššími zástupci zúčastněných států – za ČR ji zahájí prezident republiky Miloš Zeman, jemuž budou sekundovat zástupci Ministerstva průmyslu a obchodu a Ministerstva zahraničních věcí a za ostatní zúčastněné státy jejich velvyslanci s územní gescí pro Českou republiku.

V druhé části prvního festivalového dne se slavnostně otevřou expozice firem prezentujících svoje produkty a služby určené pro zahraniční obchodní spolupráci a současně proběhne organizovaná série obchodních jednání – B2B Event – v jehož rámci se účastníkům otevře možnost setkání s více než 100 partnery z 30 zemí světa.

Druhý festivalový den bude věnován teritoriálním workshopům jednotlivých států, na nichž se představí novinky v oblasti exportu, importu, možnosti zahraničních investic v zúčastněných státech pro české podnikatele i v ČR pro investory zahraniční, exkluzivní příležitosti bilaterální zahraniční obchodní spolupráce a novinky z teritorií s obchodním potenciálem. Rozděleny budou na tři sekce, v jejichž rámci se představí účastníkům v dynamických prezentacích více než 20 států celého světa. Současně dostanou prostor pro předvedení svých kouzel Exportní mágové – české firmy a instituce nabízející konkrétní produkty nebo služby s potenciálem využití na zahraničních trzích.

Celým Festivalem se bude prolínat doprovodný program složený z expozic českých i zahraničních firem a institucí nabízejících své produkty a služby včetně výstav umění, vzorků kultury a ochutnávek cizokrajných pokrmů a nápojů s původem v zúčastěných státech, kterými letos budou například moldavská a chilská vína, marocký čaj, vietnamská káva, kubánský rum, mexické guacamole či sušené maso z Jižní Afriky.

„Letos poprvé jsme na žádost četných účastníků našeho Festivalu i velvyslanectví samotných otevřeli naši akci i zemím Evropské unie, které stavíme do pozice nejbližších partnerů ČR a současně i potenciálních spojenců při hledání partnerů v mimoevropských zemích,“ přibližuje novinku letošního Festivalu Exportu CZ předseda řídicí rady sdružení CzechInno David Kratochvíl. „Tato novinka zaznamenala velký úspěch u ambasád evropských zemí v ČR a věříme, že ji ocení i účastníci Festivalu – z B2B setkání i přednášek si totiž budou moci odnést ještě širší spektrum exkluzivních informací, které okamžitě mohou využít ve svém obchodě,“ uzavírá David Kratochvíl.  

Podrobné informace o účelu a programu akce  jsou k dispozici na webové stránce www.czechinno.cz a www.festivalexportu.cz.  

CzechInno je zájmové sdružení právnických osob založené k podpoře českého podnikání. Je již tradičním vyhlašovatelem a organizátorem soutěže Vizionáři, jejímž cílem je každoročně oceňovat inovativní počiny v českém podnikání, festivalu chytrého a inovativního přístupu k podnikání s názvem Smart Business Festival a přehlídky informací a kontaktů pro mezinárodní obchod s názvem Festival Exportu CZ.

Generálním partnerem Festivalu Exportu CZ 2015 je Česká exportní banka, která je specializovanou bankovní institucí zřízenou na podporu financování vývozních aktivit. Hlavními odbornými partnery akce se stali agentura CzechInvest, společnost Bibby Financial Services, Technologické centrum Akademie věd ČR jako koordinátor sítě Enterprise Europe Network Česká republika, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Asociace inovačního podnikání ČR. Mediálními partnery jsou Regie Radio Music, které stojí za vysíláním stanic Frekvence 1, Evropa 2, rádia BBC a multimediálním projektem Zet, vydavatelství Economia, které je vydavatelem Hospodářských novin, týdeníku Ekonom a provozovatelem serveru iHNed.cz, Empresa Media, která je vydavatelem časopisu Týden provozovatelem TV Barrandov a časopisy Trade News a Inovační podnikání a transfer technologií.

Dostávejte od nás VIP vstupenky zdarma
Zanechte nám, prosíme, váš kontakt a my vám čas od času pošleme bezplatnou VIP vstupenku na naše akce. Děkujeme.